اتاق های نشیمن کوچک اما دیدنی!
نوشته شده توسط : admin

اگر اتاق نشیمن و هال خانه ی بسیار کوچکی دارید، حتما از وسایل و اشیا کوچک هم باید استفاده کنید تا هال خانه تان از چیزی که هست، کوچکتر به نظر نرسد. در این تصویر می توانید یک کاناپه ی دنج دو نفره را ببنید که با مهارت تمام در میان دو قفسه ی کوچک قرار گرفته است. برای میز هم حتما لازم نیست از ست استفاده کنید، در این تصویر می بینید که میز حصیری و کاناپه چطور در هارمونی کامل با هم قرار دارند.



در این تصویر می توانید ببینید که چطور دیوارهای سیاه به فضای خانه، عمق دادده اند. در حالت کلی، بهتر است از رنگ های روشن و خنثی برای رنگ آمیزی دیوارهای اتاق استفاده کرد تا فضای آن کوچک به نظر نرسد ولی در این جا به خاطر نوع چیدمان، استفاده از رنگ تیره توانسته به خانه عمق ببخشد. کاناپه ی موجود، حالت مهمان نوازی بیشتری به خانه اضافه کرده و موکت ارزان کف زمین هم زیبایی اتاق را چندین برابر کرده است.



هال کوچکی که با گیاهان کاکتوس تزیین شده است و در یک طرف دیوار هم کاغذ دیواری با نقش و نگار گیاهان گلخانه ای خود نمایی می کند. تقریبا در همه جای خانه می توانید گل و گیاهان خاص را ببینید. همه ی این عوامل به بهترین شکل ممکن باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضا شده اند. استفاده از رنگ ملایم برای مبلمان هم باعث می شود تا گیاهان بیشتر خودشان را نشان دهند.



در این تصویر هم می توانید ببینید چطور یک هال فشرده ی کوچک که در گوشه ی خانه هم قرار گرفته توانسته با کمی فکر و خلاقیت به چنین جای گرم و زیبایی تبدیل شود. قرار گیری کاناپه در زیر پنجره و منعکس شدن نور روی آن باعث شده تا فضا بزرگ تر به نظر برسد.




:: برچسب‌ها: طراحی دکوراسیون , طراحی داخلی , دکوراسیون داخلی ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: